Hermanita

Alla inlägg under november 2007

Av Milla - 2 november 2007 13:04

Hej frusna där hemma! :)
Här sitter dock lisa och jag med varsin stor tjocktröja oxå. haha :)
Kan bli lite kallt om kvällarna, runt 20 grader men kallt för oss.

Lisa och jag hade en hård dag på jobbet efter att ha partajat till halv 6 på morgonen och sedan gå till jobbet vid halv tio. Mådde inte så bra när jag vaknade. haha :)
Men vi klarade det galant och har till och med pratat om att vi faktiskt skulle kunna sköta den där restuarngen själva. :)

Ikväll blir det lungt, vi sitter och laddar ner några avsnitt från desprate housewives som vi ska dega framför senare, sen blir det nana sängen tidigt idag.

Nu har vi flyttat för tredje gången och hamnat på nilo igen, haha.. home sweet home :)
Efter att ha bott tillsammans med en killkompis som otroligt nog stod ut med vår stökiga livstil. att diska efter varje måltid eller mtvätt en gång om dagen, det har inte Lisa och jag lärt oss ännu. Men det skötte han. Mannen i huset. haha :)
Men jag tror nog han lyfte på smjalgroparna i smyg när vi flyttade därifrån. :)
Nu slipper han smutiga trosor och smink överallt. Trots att det finns en kvinnlig sida av honom oxå.. haha :)

Nu bor vi äntligen i en egen lägenhet igen där vi får ha våra smtusiga trosor ifred..

Sverige lockar oss inte specigellt mycket, vi trivs bra här nere. Och vi kommer ju inte vara borta för evigt. förhoppningsvis! :)

Lisa vinkar!

Adios amigos!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards