Hermanita

Alla inlägg under maj 2009

Av Milla - 21 maj 2009 08:23

Dethär med att vara grymt trött på sitt jobb, det känner jag nu.

Låååånga tråkiga dagar, 10 timmar i ett skit kök, vart respekten tog vägen på detta stället kan jag inte förstå, bortskämd personal som inte gör annat än att smutsa ner, lata sig och glor på tv hela dagarna, ofta iallafall.

Röd dag och extra pengar, jag ska väll inte klaga egentligen, dessutom löneförhöjning på det men ändå. Skit jobb!

Jag kan väll inte göra annat än att stå ut i dessa tider, att söka ett annat jobb vore ju meningslöst.


Idag kommer min systers katt, Timo att bo hos oss i några dagar när dom åker iväg till London, om jag är avis =) Men det förtjänar hon, min syster.

Vår lilla Molly är en riktig bitch när det gäller andra katter, iallafall Timo, Timo leker och busar medans Molly fräser och är skitsur, så vi får väll se hur det går =)


Jag är ledig i helgen, lovely. Charlies systers hela familj kommer och hälsar på oss och sen ska vi på middag hos mina svärföräldrar, vad vi hinner med mer får vi se =) Dom två helger jag har i månaden är heliiiga för mig =)


Frukost dags!


Ovido - Quiz & Flashcards