Hermanita

Alla inlägg under juli 2009

Av Milla - 3 juli 2009 08:25

Riktig dålig uppdatering av mig, jag vet! Men det är ju trots allt sommar och massor med saker att göra =)

Om 3 veckor har jag semester, ska bli såå skönt.

Vi ska till stugan i blekinge, vi ska till lisseberg med camilla och viktor, vi ska åka till sölvesborg igen (där vi firade midsommar i en stuga genom Bellas kontakter, med uppvärmd pool och ett super mysigt hus) Vi ska sola och bada, träffa massor med vänner och njuta =)


I helgen är jag ledig och Lisa, Jenna och Linda kommer förbi imorgon och jag ska bjuda på tre rätters, drinkar och massor med spel. Efter där blir kommer vi bege oss utåt =)

På söndag ska vi se Termanator 2 och på måndag ska jag bara sola och slappa, kanske bjuda över Lisa på en sommardrink =)



Ovido - Quiz & Flashcards