Hermanita

Direktlänk till inlägg 26 november 2010

Härliga fredag

Av Milla - 26 november 2010 07:24

Efter många nätter med envis hosta och spya mår Vincent faktiskt mycket bättre. Nu har vi bara lite lek om nätterna som måste vänjas bort, inatt satt lilleman i 3 timmar och pratade, ropade på pappa som har fått sova på soffan i några dagar då han har snarkat så väggarna skakar här hemma.

Jag måste nog bort till vårdcentralen och se om det finns något bra mot hans snarkande, jag är ju super känslig för ljud när jag ska sova och det är ju jätte tråkigt att vi inte kan sova tillsammans.


I onsdags var min kära lillasyster Lina här hela dagen och busade med Vincent, dom verkligen älskar varandra så jag fick lite mer gjort här hemma än i vanliga fall :)


Jag älskar snön i år, jag som nästan brukar få lite ångest när den första snön kommer, men i år har den gett mig så mycket energi :)

Imorgon ska jag ut med min finaste vän Jennie och det kommer bli super mysigt, det är inte ofta vi får vara helt ensamma :)

I eftermiddag kanske lilleman och jag åker ut till Rottne en runda för att hälsa på Elin och Vilda.


Men nu är det dags för frulle och The Voice :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 1 december 2011 13:16

Det känns som om oron och ångesten äter upp mig innifrån just nu. Hade precis en panikångestattack, insåg inte att det var det som hände fören jag "föll" ihop på köksgolvet och brast i tårar, händerna slutade inte skaka, hjärtat slog så hårt och sn...

Av Milla - 30 november 2011 10:49

Det är flera månader sedan sist jag bloggade nu, känner att jag måste skriva av mig. Nu har det sopats under mattan igen och nu orkar jag inte hålla kvar det inom mig längre. Jag vill skrika, slå dig eller låsa in dig i ett rum tills du förstår v...

Av Milla - 22 juni 2011 12:57

Äntligen fri!! Rätt eller fel men det är så jag känner efter många jobbiga stunder de senaste veckorna. Som många redan vet om så har jag och C valt att seprera och nu är det bättre än vad det någonsin varit mellan oss, vi är goda vänner och kan ...

Av Milla - 3 maj 2011 11:55

Ibland förändras saker utan att man märker av det själv, helt plötsligt så står man där.. framför alla problem man sopat under mattan. Högen blir ju bara dess högre ju mer du sopar, tillslut snubblar man över den.   Jag hade inte riktigt planer...

Av Milla - 30 januari 2011 20:50

Ja alla tappar väll blogglusten då och då, så även här. Det har varit mycket saker pågång här och det har hänt en hel del saker. Vi har bland annat fått en ny lägenhet, en fyra på bottenvåning och inflyttning sker redan om en månad, det ska verkl...

Skapa flashcards