Hermanita

Alla inlägg under december 2010

Av Milla - 1 december 2010 20:11

Idag har vi varit ute i rottne hos Elin och Vilda hela dagen.

Vi började med att gå på "kom och sjung" och där efter lunch och fika och såklart massa bus med barnen.


Vincent har knappt sovit på hela dagen men slockande en stund i bilen, lät honom sova kvar en stund i bilbarnstolen för att han skulle orka vara vaken till läggdags vilket är vid halv åtta, lilleman är fortfarande vaken och jätte pigg :S

Efter att han varit sjuk har rutinerna blivit något förstörda så nu är det dags att få tillbaks dom igen och det kommer inte bli det lättaste.


Charlie är på julbord med jobbet, vilket jag tackade nej till att följa med på och nu kan jag nog ångra mig lite, jag är inte överförtjust i julmat och därför tyckte jag det räckte med julbordet vi ska på med familjen senare.

Charlie kommer hem med ett par mjukisbyxor jag hittade från hm senare ikväll dom får nämligen 20% på allt uppe på Grand samarkand som tack för allt arbete :)


Nu ska jag lägga mig och läsa en saga för lilleman och se ifall jag lyckas få honom att somna.

Skapa flashcards