Hermanita

Alla inlägg under mars 2009

Av Milla - 4 mars 2009 09:58

Ja fast det har jag ju redan i stort sett gjort tillsammans med Charlie, utan egen lya då förstås. Redan nu pendlar vi fram och tillbaks till föräldrarna och där med ses vi varje dag, kanske sammanlagt 1 vecka utan varandra sedan vi blev tillsammans.

Om snart 3 veckor flyttar vi in och jag har redan packat klart, tiden går så fruktansvärt långtsamt nu. Egentligen skulle vi ju ha bott där nu om omrenoveringen inte hade behövts, men det är nog värt att vänta på.

Jag är lite nervös över att dom kasnke inte satt taperterna i rätt rum, på rätt vägg, lagt golvet på rätt plats, ifall kaklet blir som jag trodde och ifall jag blir lika nöjd som jag är nu. Well, well.

Jag sitter just nu på jobbet, har ingenting att göra på en timme, kikar i fönsterna så att chefen inte går förbi någonstanns och ser mig sitta här... igen!

Fast å andra sidan skulle han nog inte säga så mycket eftersom han säkerligen har lite medlidande med mig pågrund av min ensamhet i köket.

På fredag åker Charlie till stockholm på metallica, biljetten han fick av mig i födelsedags present och blir borta hela helgen, jag ska ju ändå jobba så.

Underligt hur människor förändrar sig snabbt och utan att man ens hinner märka av det.

Jag har fått sy insperation eftersom jag inte hittat några sängkläder som kommer att passa i mitt sovrum, så nu fattas det bara en symaskin.


Ovido - Quiz & Flashcards