Hermanita

Direktlänk till inlägg 11 december 2008

Tillbaks

Av Milla - 11 december 2008 15:01

Och nu är det månader sen jag skrev sist. brist på tid vill jag väll inte kalla det men saknar ord och ork att skriva ner allt som händer.

De senaste månaderna har varit en period i mitt liv med förvirrade känslor och svek, saker som nu börjar ordna upp sig men som ändå har satt sina spår.

Och att börja om på ruta ett igen är lättare sagt än gjort men det går framåt och det blir bättre.

Jag vill inte ta upp det för personligt eftersom jag inte vet vilka som läser på bloggen och dom som vet nu är också dom enda som någonsin ska veta.

Jag vill tacka alla vänner som har ställt upp för mig och gjort det lättare att gå vidare, specigellt Lisa och min syster som har haft famnarna öppna under alla omständigheter.

Sen vad som sker nu får tiden bestämma och jag orkar inte stå och trampa i samma spår längre.


Jobbet går bra och jag hoppas på en heltids tjänst nästa år. Lägenhets letandet går segt, det händer inte så mycket på den fronten just nu, jag har sökt men som vanligt är det alltid någon annan som lyckas få den ändå.

Jag har varit på Ullared med tjejgänget, vi hyrade minibuss och fyllde den med 7 tjejer, det var mysigt och en resa att minnas.

Vi har firat Bellas födelsedag med hollywoods tema, även den blev en oförglömlig kväll.



Jag saknar Erica, min fina vän som är bortrest i norge (för all framtid) och som snart kommer hem och ska spendera halva sin vistelse tillsammans med mig här hemma i Sverige, det har jag redan bestämt, så för hennes del har hon ingen talan om saken.

Efter jul någon gång ska jag åka upp och hälsa på henne och få nån veckas semseter från allt, det ska bli super skönt!


Om en timme ska jag ta bussen och möta upp Charlie i stan, vi ska upp till media market och köpa en ny mobiltelefon till mig :)


Melissa Horn- En famn för mig. Love it!



 
 
P

P

16 oktober 2009 10:33

Nej men fina vännen, du skriver ju om mig! Blir så rörd att jag fick en tår i öat, åh jag önskar att du had eåkt och varit här, jag saknar dig, saknar dig, saknar dig, sakxnar dig! Läser igenom hela din blogg och minns

http://www.ihpm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 1 december 2011 13:16

Det känns som om oron och ångesten äter upp mig innifrån just nu. Hade precis en panikångestattack, insåg inte att det var det som hände fören jag "föll" ihop på köksgolvet och brast i tårar, händerna slutade inte skaka, hjärtat slog så hårt och sn...

Av Milla - 30 november 2011 10:49

Det är flera månader sedan sist jag bloggade nu, känner att jag måste skriva av mig. Nu har det sopats under mattan igen och nu orkar jag inte hålla kvar det inom mig längre. Jag vill skrika, slå dig eller låsa in dig i ett rum tills du förstår v...

Av Milla - 22 juni 2011 12:57

Äntligen fri!! Rätt eller fel men det är så jag känner efter många jobbiga stunder de senaste veckorna. Som många redan vet om så har jag och C valt att seprera och nu är det bättre än vad det någonsin varit mellan oss, vi är goda vänner och kan ...

Av Milla - 3 maj 2011 11:55

Ibland förändras saker utan att man märker av det själv, helt plötsligt så står man där.. framför alla problem man sopat under mattan. Högen blir ju bara dess högre ju mer du sopar, tillslut snubblar man över den.   Jag hade inte riktigt planer...

Av Milla - 30 januari 2011 20:50

Ja alla tappar väll blogglusten då och då, så även här. Det har varit mycket saker pågång här och det har hänt en hel del saker. Vi har bland annat fått en ny lägenhet, en fyra på bottenvåning och inflyttning sker redan om en månad, det ska verkl...

Ovido - Quiz & Flashcards