Hermanita

Alla inlägg den 20 april 2009

Av Milla - 20 april 2009 22:22

Måste bara tipsa om de två låtar som går på repeat i min lägenhet just nu.

Melissa Horn- Hanna

Suzzies Orkester- Man kan äga



Av Milla - 20 april 2009 22:00

Long time no see, ledsen för dålig upptadering som vanligt.

Det har varit en hel del sen vi flyttade in, för idag 20 dagar sedan.

Köket är det som känns mest klart, dock är det inte en enda pryl som är upphängd på någon utav väggarnaa, vill vänta tills jag vet hur möblerna kommer stå.


Jag ska försöka lägga in lite bilder imorgon på vår nya lya, idag är jag orkelös.

Jag har sprungit på stan och letat upp saker till min och Charlies 1 års dag som firas imorgon, big surprise for baby!


Dessutom har vi hittat en sjukt söt liten flick katt som kommer till oss om knappt 2 veckor. En vit norsk skogskatt med ett blått och ett brunt öga, jag är helt förälskad i henne.


Ovido - Quiz & Flashcards