Hermanita

Direktlänk till inlägg 3 juni 2010

Sol

Av Milla - 3 juni 2010 13:24

Äntligen är sommaren här, härliga väder!

 

Igår kom Jennie och Elin hit med barnen så var vi ute i solen stort sett hela dagen. På förmiddagen var jag och Vincent på bvc, vi fick dock vänta en hel halvtimme innan vi fick komma in så nu funderar jag på att byta ner till stan istället, det är ju inte första gången.

På kvällen åkte vi ut till Charlies föräldrar och käkade lite, gick en runda med Vincent och jag fick lite tid för bara mig själv en stund.

 

Vi vaknade idag på morgonen, då Vincent äntligen sov natten igen efter två pigga nätter utan någon sömn alls.

Vincent låg och log mot mig, skrattade i minst 10 minuter. Vi gosade en lång stund innan vi gick upp. Älskade barn, finns inget leende som värmer så mycket som honoms. Mamma älskar dig!

 

Han ligger äntligen och sover i sängen, SJÄLV! Kors i taket, det har inte hänt förut, hoppas han sover där en stund nu. Dock kan jag inte städa som jag hade tänkt mig. Jag hade som planer att vänja honom vid ljud även när han ska sova, men har insett att vissa barn inte kan sova med massa ljud och en övertrött bebis har vi haft allt för ofta sista tiden. Så nu får han sova i lugn och ro, jag hade inte heller för den delen varit glad om Charlie rusade runt med dammsugaren om jag försökte sova.

 

Veckorna går så oerhört fort, det kändes som det nyss var fredag och imorgon är det helg igen?

 

Vincent och jag har försökt få ihop inbjudningslistan till dopet idag så gott det går. Behövs nog en hel dag utan honom om jag ska få allt på plats.

 

Nästa vecka är det studenten för Niklas och Daniel, lillebror och kusinen och sedan Vildas 1 års kalas :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 1 december 2011 13:16

Det känns som om oron och ångesten äter upp mig innifrån just nu. Hade precis en panikångestattack, insåg inte att det var det som hände fören jag "föll" ihop på köksgolvet och brast i tårar, händerna slutade inte skaka, hjärtat slog så hårt och sn...

Av Milla - 30 november 2011 10:49

Det är flera månader sedan sist jag bloggade nu, känner att jag måste skriva av mig. Nu har det sopats under mattan igen och nu orkar jag inte hålla kvar det inom mig längre. Jag vill skrika, slå dig eller låsa in dig i ett rum tills du förstår v...

Av Milla - 22 juni 2011 12:57

Äntligen fri!! Rätt eller fel men det är så jag känner efter många jobbiga stunder de senaste veckorna. Som många redan vet om så har jag och C valt att seprera och nu är det bättre än vad det någonsin varit mellan oss, vi är goda vänner och kan ...

Av Milla - 3 maj 2011 11:55

Ibland förändras saker utan att man märker av det själv, helt plötsligt så står man där.. framför alla problem man sopat under mattan. Högen blir ju bara dess högre ju mer du sopar, tillslut snubblar man över den.   Jag hade inte riktigt planer...

Av Milla - 30 januari 2011 20:50

Ja alla tappar väll blogglusten då och då, så även här. Det har varit mycket saker pågång här och det har hänt en hel del saker. Vi har bland annat fått en ny lägenhet, en fyra på bottenvåning och inflyttning sker redan om en månad, det ska verkl...

Ovido - Quiz & Flashcards