Hermanita

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Milla - 23 januari 2010 08:35

Dålig uppdatering här på senaste tiden.

Vi har fullt upp i gravidteten, jobbet och allt som ska fixas samt hinna med varandra där emellan.

Det känns som om tiden inte räcker till riktigt.


Nu har mina gravidtetskrämpor börjat komma och ohja det påverkar mitt humör :)

Foglossningarna blir tyävrr värre för varje dag som går, halsbränna stup i kvarten och råga på allt så sover jag jätte dåligt.

Jag har iallafall sökt om Havandeskapspenning 25% för februari och ska snart söka för hel till mars, vill hinna bo in mig innan lille kommer.


Vincent är som en forbollsspelade här inne i magen men det gör inte mig någonting, jag tycker oftast att det är mysigt när han buffar där inne :)


Jag vart hos barnmorskan igår och allt såg bra ut, Vincent växer som han ska :)


Idag jobbar jag och även imorgon, hoppas jag kan plocka bort en helg i månden sen :)

Ovido - Quiz & Flashcards