Hermanita

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Milla - 2 oktober 2010 10:17

Medans mina killar ligger och sover har jag städat undan lite i lägenheten efter allt kaos de senaste veckorna här hemma, dock är det en hel del kvar att göra som inte går att städa undan fören dom är helt klara här hemma.

Igår hade jag en mysig dag med Lisa på stan och lunch, sen gick vi upp till babysimmet och tiden gick alldels för fort, helt plötsligt var det slut :)

Charlie, Lilleman och jag åkte ut till Charlies föräldrar och åt middag, sappade mellan idol och växjölakers matchen och sen var det hem och lägga lilleman.


I eftermiddag ska vi på kalas, som vanligt i vår släkt :) haha.

Så är det när man är många i släkten, säkert kalas varranan helg.

Min lillasyster fyller 15 på tisdag, dagen efter mig :) Min lilla prinsessa som jag fick i födelsedagspresent för 15 år sedan.


Ovido - Quiz & Flashcards