Hermanita

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Milla - 22 juni 2011 12:57

Äntligen fri!!

Rätt eller fel men det är så jag känner efter många jobbiga stunder de senaste veckorna.

Som många redan vet om så har jag och C valt att seprera och nu är det bättre än vad det någonsin varit mellan oss, vi är goda vänner och kan kommunicera som vi aldrig kunnat göra innan.

Både han och jag är lyckliga i nya förhållande, bra eller dåligt är upp till mig och C att avgöra och det har länge inte varit bra mellan oss två.


Trots att jag är lycklig tillsammans med någon annan är det såklart jätte jobbigt att separera med en person man fortfarande tycker mycket om och speciellt när det är barn inblandade i bilden. Men Vincent har tagit det bra, han är ju trots allt inte så gammal för att förstå vad det är som händer.


Att vara ensam med Vincent var mycket jobbigare än vad jag någonsin kunnat ana, men vi har fått in bra rutiner, det fungerar bra.

Jag har världens finaste vänner och (familj) som ställer upp och stöttar mig genom allt, jag hade inte kunnat ha bättre människor omkring mig.


Ett snabbt litet inlägg för att förklara situationen.

Ovido - Quiz & Flashcards