Hermanita

Alla inlägg den 4 september 2008

Av Milla - 4 september 2008 13:39

Första inlägget i den första bloggen!

Att försöka få ihop något tema på min blogg kommer aldrig hända.

Utan bloggen kommer endast handla om saker som faller mig in att skriva och uttala mig om.


Denhär veckan har varit hektisk och fartfylld, trots allt sitter jag ändå rastlös och har fnatt i fingrarna för att det inte finns något att göra.


För att kortfatta mig själv lite snabbt.

* Jag är arbetslös sen några månader tillbaks och är sjukt trött på att leta efter jobb, har du några förslag så hör gärna av dig.

* Jag är utbildad kock/ servitris men hatar restaurang brachen som pesten.

* Jag har pojkvän sedan 4 månader tillbaks, med samma kille jag gick samma utbildning med i 3 år, Charlie heter han!

* Jag var på jobbresa i Gran Canaria i ett halvår med min skönhet Lisa och förstörde min lever genom att dränka den med alldeles för mycket alkohol

* Jag har alldeles för många saker jag vill göra i livet, som just nu inte ens är realistiska!

* Jag hatar sprutor, småkryp, vinter och offentliga toaletter.

* Jag älskar mina vänner, pengar som jag kan spendera på kläder och allt annat jag kan packa på mig i affärerna, pojkvännen Charlie som lyser upp min tillvaro, resor till varmare breddgrader och fartfyllda dagar.


Hoppas det blev tillräckligt för att vet vem jag är.

Mer lär ju avslöjas allt eftersom!


I helgen åker vi till Göteborg, Lisa, Charlie, Emil och Jag.

Vi ska i sista minuten besöka lissebergs nöjespark.

Lördagen ska vi gå runt i Göteborg centrum och shoppa massa kläder och på kvällen ska vi se vad uteställerna har att erbjuda :)


Ikväll har vi bokat upp kickboxning på Medly, Me love!

Tjejen som håller i passet är grym på att få oss att ge allt, helst lite till.




Puss o Kram


Ovido - Quiz & Flashcards