Hermanita

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Milla - 1 december 2009 17:25

Dagen blev inte riktigt som planerad och så är det ju när man har barn, inte jag än men Jennie. Vi hann till mitt jobb, sedan ner till stan och till banken.

Då ringer dom från Angelinas dagis och hon har 39 graders feber. Jennie får skynda sig iväg och jag bestämmer mig för att kika en runda på stan, ensam :(


Jag hittade en ny jobbväska, den andra gick sönder för länge länge sen :)

Jag träffade på min bonusmamma Karin som var ute på lunch, gick en snabbis med henne och sedan ringde pappa för att bjuda på mat. Härlig pasta och kebab tallrik, mer nyttigt kan det inte bli! haha


Det bästa med denhär dagen var att jag från ingenstanns kom på att om en vecka är det Lars Winnerbäck konsert, det har varit så mycket på sistone så jag hade helt glömt bort. Men nu längtar jag sönder mig :)



Bebis sparkar ordentligt i magen nu, härligt :)




Lars Winnerbäck- Tidvis

"Tid har förlöpt, dagar har gått.

Månen har vandrat sin väg genom svart, vitt och grått.

Jag har saknat ditt skratt, jag har saknat ditt hår.

Jag har saknat att ringa ibland och berätta om hur det går."

Allt passar in så bra.........


Av Milla - 1 december 2009 09:44

Just nu sitter jag hemma hos Jennie, har nanat över här inatt.

Igår var jag barnvakt till Angelina medan Jennie var på köns ulraljud.

Om en stund ska vi dra oss ner mot stan, innan dess upp till jobbet för att se om mitt bankommat kort ligger där. Slavrig som jag är måste jag ha glömt det där i söndags när jag jobbade, eller också har jag slängt det i tvätten och det vore inte så bra.

I värsta fall får jag åka ner och spärra kortet, samt skaffa ett nytt.

Något bebisplagg kan råka följa med hem idag, det vet man aldrig.


Föressten har vi varit och köpt en ny digetal karmera så jag lovar att jag ska lägga upp bilder nu. Nu när jag kan igen.


Puss och hej!


Ovido - Quiz & Flashcards