Hermanita

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Milla - 11 december 2009 14:57

Jag är sinnesförvirrad. Jag har missat två viktiga möten denhär veckan.

Jag skulle ha varit hos barnmorskan idag vid halv tolv, oups!

Så nu är jag på dåligt humör. Det kommer att kosta mig pengar! Typiskt!


Snart kommer pappsen, han ska följa med mig på shoppingstur på K-rauta och köpa en hylla han vänligt sedan ska på skruva upp på väggen här hemma.

Det är betong så slag borr behövs, ännu en sak som gör mig på dåligt humör.

Mitt nystädade golv kommer täckas med 5 cm lager damm.


Förlåt, var bara tvungen!


Av Milla - 11 december 2009 10:39

Jisses det är nästan som om det har flyttat hit en inredare till mitt hem under bara en dag, ja det är faktiskt jag själv som har irrat runt i lägenheten som en vilsen höna och plockat bland lyktor och annat dyl.

Det blev ett ritkigt lyft i vardagsrummet efter alla omständiheter, nu fattas det bara en ny fin soffa som C envisas med att inte köpa.

Men igår fick jag till det ska ni veta. Jag tittar med mina stooora cockerspaniel ögon på honom, nästan tårfyllda och med mesig röst gnäller jag "Men vincent vill ha en ny soffa?"(Vincent kallas vår lille son i magen änsålänge) Kan han motstå detta skede? Nej det kan han inte.

"Jaja vi får väll åka och kolla på en nästa månad då!"


Ja jag tror minsann att jag och Vincent kommer att komma bra övrresns när det gäller C i framtiden :)

Även när det gäller godis, julmust, morötter så tar jag fram denhär gnälliga mesiga rösten och jag får alltid min vilja igenom, är det inte underbart att vara gravid :) Haha


Idag är det skittrist väder ute, Jag tänker lägga mig under filten och göra absolut ingenting idag!.... kanske damssuga lite senare.... om jag orkar!





Ovido - Quiz & Flashcards