Hermanita

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Milla - 1 juli 2010 18:11

Här blir det inte mycket skrivet. Jag och Vincent har fullt upp med prata, gosa och träna ryggen :) Haha. Han har blivit en mästare på att hålla nacken själv, så vi talar nog bara om några veckor så håller han nog huvudet högt :)

Igår var vi en runda nere på stan med Jennie, vi åkte sedan hem en runda till henne så fick jag träffa lilla Lina, som egentligen inte är så liten längre :)

Och idag har vi varit på promenad, skönt att det är lite svalare idag så vi kan vistas ute utan att dö av värmeslag.

Vincent har varit lite kikig över värmen så det är skönt med lite moln på himmeln.

Charlie har jobbat över idag så jag och Vincent tog hand om middagen för ovanlighetens skull.

När han kommer hem blir det ytterligare en runda, skönt i kvällssolen :)

Om snart en vecka är vi nere i konungshamn, gud vad jag längtar.

Det ska bli så skönt att få komma ner till havet.

Innan dess ska vi bo ute i billa, då ska jag äntligen få lite färg på kroppen och många många promenader.

Och imorgon ska vi grilla hemma hos Elin, det ska bli mysigt, med något glas vin.

Vincent Mikael Hellberg, du är den finaste som finns! Mamma älskar dig.

Ovido - Quiz & Flashcards