Hermanita

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Milla - 9 juli 2010 09:39

Nu har vi kommit hem från Billa igen där vi tillbringande några sköna dagar.

Bortsett från äckliga ormar, flugor och lukten av koskit var det mysigt.

Långa promenader med vagnen och grillning varje kväll, om man längtar efter hus nu? Oja!

 

Idag ska jag försöka hinna packa för imorgon åker vi ju till konungshamn, som jag har längtat. Dock är inte Vincent alls på humör idag och nu äntligen efter 3 timmars försök att få honom att somna så tror jag han lyckats komma till ro.

Vågar dock inte riktigt börja packa och låta för mycket innan han kommit in i djupare sömn, skulle vara typiskt om han vaknade nu igen.

 

Men gud va lillekillen har gjort framsteg dessa dagar.

Han kan nu lyfta hela nacken och bröstet från golvet när han ligger på mage, länge också!

Man behöver inte, även ifall man gör det stödja huvudet längre.

Han griper i saker och stoppar leksakerna i munnen.

Det jag är mest förundrad över är hur stark han är i benen, han står länge och gungar upp och ner när man håller honom. Han kanske är lika snabb som mamma med att börja gå? 7 och en halv månader var jag när jag började gå.

 

På söndag kommer även Lisa ner till konugnshamn och stannar hos oss i några dagar, ska bli mysigt med bad och sol och shopping.

Nu längtar jag!

Ovido - Quiz & Flashcards