Hermanita

Direktlänk till inlägg 15 december 2009

Tisdag

Av Milla - 15 december 2009 11:25

Hyllorna satt som en smäck i vardagsrummet, har redan fyllt dom med fina afrikanska gubbar :) Bilder kommer ikväll.

Jag och C åkte även till mio igår och beställde en fin bänk till hallen, det börjar bli svårt att få på sig skorna utan att sitta ner nu, så ska jag bara låna en symaskin och sy en snygg sittdyna till den.

Köpte även en ny kaffebryggare och letade efter en laptop till mig, men det fanns ingen som jag föll för, hittar kanske en på julrean sen :)


Snart ska jag ner till stan och möta upp Elin och Vilda, länge sedan jag träffade dom nu så det ska bli mysigt.


Gossen sparkar för fullt och det börjar bli lite jobbigt på nätterna nu när han sätter igång, jag har lärt mig att jag får lägga mig och vagga i sängen, då blir han lugn igen. Jag tror att en takvagga kommer vara till bra nytta när han kommit ut eftersom han verkar tycka om att vagga :)

imorgon ska jag till barnmorskan, lyckades få en ny tid ganska fort vilket var skönt, dock måste jag ta mig från jobbet en timme, men det fanns inte så många andra alternativ.


Molly har blivit borstad idag, det var nästan en hel pälsjacka jag fick ihop av allt hår :) Ikväll ska hon badas så hon luktar gott och blir vit som snö igen :)



 
 
P

P

15 december 2009 17:20

så msigt det är att läsa om lill lill lilla Vincent! ser frame mot att få se bilderna ikväll:)

http://www.ihpm.blogg.se

 
P

P

16 december 2009 10:55

haha nej då men dom piper en del när dom får godis ;)

var är dom där bilderna på hyllorna vi har blivit lovade? ;)

http://www.ihpm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 1 december 2011 13:16

Det känns som om oron och ångesten äter upp mig innifrån just nu. Hade precis en panikångestattack, insåg inte att det var det som hände fören jag "föll" ihop på köksgolvet och brast i tårar, händerna slutade inte skaka, hjärtat slog så hårt och sn...

Av Milla - 30 november 2011 10:49

Det är flera månader sedan sist jag bloggade nu, känner att jag måste skriva av mig. Nu har det sopats under mattan igen och nu orkar jag inte hålla kvar det inom mig längre. Jag vill skrika, slå dig eller låsa in dig i ett rum tills du förstår v...

Av Milla - 22 juni 2011 12:57

Äntligen fri!! Rätt eller fel men det är så jag känner efter många jobbiga stunder de senaste veckorna. Som många redan vet om så har jag och C valt att seprera och nu är det bättre än vad det någonsin varit mellan oss, vi är goda vänner och kan ...

Av Milla - 3 maj 2011 11:55

Ibland förändras saker utan att man märker av det själv, helt plötsligt så står man där.. framför alla problem man sopat under mattan. Högen blir ju bara dess högre ju mer du sopar, tillslut snubblar man över den.   Jag hade inte riktigt planer...

Av Milla - 30 januari 2011 20:50

Ja alla tappar väll blogglusten då och då, så även här. Det har varit mycket saker pågång här och det har hänt en hel del saker. Vi har bland annat fått en ny lägenhet, en fyra på bottenvåning och inflyttning sker redan om en månad, det ska verkl...

Ovido - Quiz & Flashcards