Hermanita

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Milla - 22 augusti 2010 21:47

Jag orkar knappt blogga längre, känner ingen motivation överhuvdtaget, så har haft en liten paus. Ville göra om designen också och det var minsann inte det lättaste att lära sig photoshop. Vi får se hur lång tid det tar.


i övrigt är livet fullt ös... medvetslöst just nu, just därför blir det så få inlägg, andra faktorer är faktiskt tråkiga saker som hänt som gör mig omotiverad.

Det finns tyvärr personer i mitt liv som jag konstigt nog har förväntat mig mer utav än vad dom "orkat"  åstadkomma när det framförallt kommer till Vincent. Jag trodde absolut att mina närmaste hade mer kärlek att ge till både honom och mig men tyvärr visade det sig att många människor tyvärr är så pass egocentriska som dom faktiskt mer eller mindre alltid har varit.


Såklart finns det många underbara personer i min närhet som stigit långt upp i mina ögon, som jag inte alls har förväntat mig något alls av.

Men tyvärr kan jag inte låta bli att känna mig besviken på framförallt det personen som borde stå mig så mycket närmare än vad hon gör.


Om 2 veckor är det dop och jag börjar bli riktigt nervös nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards