Hermanita

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Milla - 30 augusti 2010 08:40

 Helgen har varit fullspäckad och jag är ganska trött idag.

Vi har börjat försöka få Vincent att somna själv i sängen och det har gått jätte bra, 10 minuters strejk och sen somnade han. Sovtiderna börjar äntligen komma till sin rätt och äntligen får jag sova lite mer på nätterna. Underbart!

 

Igår var vi och kollade på en lägenhet på öjaby men tyvärr var det en besvikelse, trodde att den skulle vara så mycket bättre och jag hade redan flyttat in i mitt egna huvud, men vi väntar fortfaranade på "den rätta"

Och det kan nog tyvärr ta ett tag att hitta den med mina kräsna åsikter.

 

Charlie har hjälpt pappa att gräva ner bergvärme hela helgen och jag har varit hemma hos Jennie.

Vi var uppe en runda på nya samarkand och där hittade jag ett par skor jag tänkt ha till dopet.

Gud vad det känns stressande nu, inte ens en vecka kvar och hela veckan är ett enda stress moment, jag längtar bara tills det är över?

Veckan därpå börjar babysimmet, ska bli mysigt med en grej vi gör hela familjen tillsammans, som ett bra slut på en fredag kväll.

 

Om en stund ska jag ner och träffa Jennie en stund på stan, Lilleman har sin förmiddagslur just nu.

 

Åh vad mycket jag har att fixa denna veckan, jag blir tokig!

Jag skulle då ldrig kunna planera ett bröllop därmed aldrig gifta mig!

 

Nu en stooor kaffe och frukost!   

 

                                                  

                                                   

Ovido - Quiz & Flashcards