Hermanita

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Gos

Av Milla - 31 augusti 2010 19:59

Gud vad trött jag är efter denhär dagen. Vaknade på morgonen och tänkte att idag ska vi bara vara hemma och mysa. Så blev dock inte fallet.

 Syster ringade och ville träffa oss på stan. för att få den sista informationen inför dopet.

Snabbt på med kläder och sedan promenerade vi raskt ner till stan, mötte upp syster och lunchade på hotwok, dock fick jag bara i mig en tredjedel av maten, då det bara hade satt stopp i halsen på mig.


Vi strosade runt en runda på stan och sedan mötte jag upp C och en kompis skåner till honom vid banken. Skåner ville öppna ett konto till Vincent i doppresent och där med behövde de mina personuppgifter.

Efter det åkte vi och fixade noterna till solisten och när vi kom hem var det nattning för Vincent.

Imorgon ska jag minsann bara vara hemma med lilleman.

Gosa, mysa och leka.


Älskade barn, du är det finaste mamma någonsin sett.

Jag är så stolt över min lille prins som är så stark i både

rygg och nacke att han inom snar tid kommer sitta själv.



Av Milla - 31 augusti 2010 08:27

Igår hade vi en mysig dag på stan med Jennie, det blev lite väl länge och lite kinkiga barn i slutet men det var trevligt ändå.

Jag fick med mig en hel del saker hem :)  Hela veckan är fullbokad med massa dop förberedselser och ikväll ska vi handla in allt det sista, åka till jennie och skriva ut några noter solisten behöver.

Men idag ska jag och Vincent återhämta oss från dagen igår och kanske köra ett ryck med dammsugaren, om vi orkar ;) haha.

Duntäckerna är tillbaks i vårt sovrum nu, svinkallt om nätterna här.

Nu lite Lars W och bus med Vincent.

Ovido - Quiz & Flashcards