Hermanita

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Milla - 2 oktober 2009 11:42

Igår hade jag fullt upp, små plock och promenad med Molly på morgonen, sedan göra min iordning för mötet med min psykolog, där var jag en och en halv timme, sedan var jag på ansiktsbehandlig en timme, vi åkte och handlade och sedan lagade vi fyllda squash, me love.


Idag har jag pratat med Jennie hela förmiddagen, det brukar bli så. Gjort mig iordning för att om en stund möta upp Lisa på stan. Ikväll ska vi ut till Billa och äta middag hos Charlies föräldrar (vi börjar lite smått fira min fördelsedag idag) Imorgon jobbar jag och efter det kommer familjen och mina älskade far föräldrar på besök för att fira mig.


Eftersom jag alltid har varit och kommer säkerligen föbli en planera människa så har jag fullt upp att stå i alla bebis saker som måste inhandlas, ny lägenhet, föressten vet ni någon lägenhet på markplan hör va er =)

Jag har dock mycket krav på den nya lägenheten eftersom den vi har nu är så fräcsh.



Ett kort inlägg, men något iallafall.



Ovido - Quiz & Flashcards