Hermanita

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Milla - 30 oktober 2009 17:19

Idag är jag lycklig lycklig lycklig, jag vet inte vad det är med mig idag men livet känns helt underbart.

C och jag hade en super mysig frukost, kanske blir det lite extra när vi är ifrån varandra så pass mycket nu.

Vi åkte till blomsterlandet och handlade in lite nya blommor, sedan köpte vi julgardiner och annat mysigt som vi behöver till julfirandet.

Sedan fick jag lite tid här hemma för en skön läsning i boken med Paulo Coelho medan C var och fixade lite ärenden.

C har stått framför spisen i några timmar och gjort saffranssoppa med torskfile och grekiskt lantbröd, super gott!


Så snart C kommer hem från affären med godis och annat gott ska vi krypa ner under filten och mysa lite framför tvn. Senare ikväll kommer Emil förbi och gör oss sällskap med idol tittandet =)


Ha en mysig fredag, för det ska jag ha =)



Ovido - Quiz & Flashcards