Hermanita

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Milla - 17 oktober 2009 08:50

Ledsen att bilderna kommer att dröja lite, vi hittar inte usb sladden, min kära man är en fanatiker på att slarva bort sådana viktiga saker när han städar.


Jag har suttit och drömt mig bort till de varmare breddgraderna och det hade varit så otroligt skönt att få åka iväg ett litet tag, bara en vecka, kanske två. Jag har hittat många sista minuten så det är inte helt omöjligt att det blir en liten tripp innan Liten kommer.

Förutom att jag svimmade på jobbet några sekunder idag, förmodligen blodtrycksfall så har jag sååå fruktansvärt ont i mitt huvud. Elin och Lisa var hemma på besök igår och jag lyckades inte somna fören vid två tiden inatt, och nu upp till jobbet klockan 6.


Ikväll firar vi Nisse 20 år, Charlies bror och sen ska jag slockna tidigt om jag ska orka imorgon också =)




Ovido - Quiz & Flashcards