Hermanita

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Milla - 19 oktober 2009 15:14

Föressten Erica, jag lovar att bli bättre på att uppdatera, du också!! =)

Av Milla - 19 oktober 2009 14:50

   Nu är äntligen den slitsama helgen över och nu kan jag se fram emot att få vara ledig nästa =)

C åkte till helsingborg för jobb och stannar där till torsdag så jag är all alone nu hela veckan, lite trist nu när jag är ledig måndag och tisdag men å andra sidan så får vi härliga pengar nästa månad.


Så idag har jag inte hunnit med så mycket, jag tog mig en lång skön sovmorgon, låg länge och myste med Molly innan jag kom upp halv elva =) haha.

Städning har jag ängnat mig åt hela eftermiddagen och om en stund kommer min far och hämtar mig, jag ska nämligen tillbringa min kväll och tidag hemma hos dom. Karin skulle rå om mig sa hon =) Vi får se vad det innebär.


Lillasyster Lina är alltid lika uppspelt när jag ska komma och klipper och klistrar ihop fina teckningar som kan jag hänga upp på kylskåpet här hemma sen, ibland har jag varit extra snäll att jag fått ett fint pärlarmband med de finaste pälorna hon har och jag blir alltid lika glad. Jo och jag använder armbanden också, jag tycker det är en självklarhet när hon har lagt ner både tid och omtanke för att göra något fint till mig. De finns de på jobbet som kommenterat mina barnsliga armband ibland, men jag ler bara stort och säger stolt "det har min lillasyster gjort till mig!"


Så stackars Molly ska vara ensam nu i två dagar och jag har alltid lika dåligt samvete när jag lämnar henne, löjligt jag vet, men jag kan inte hjälpa det!


Nästa löning kommer gå åt till en ny kamera då vi slarvat bort usb sladden och det går inte köpa en ny :S

Så det bir inga bilder fören om ett bra tag.


Men jag hittade en bänk vi ska ha i vår hall, om jag får C att bli övertalad, den var ju faktiskt på rean!







Ovido - Quiz & Flashcards