Hermanita

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Milla - 4 november 2010 10:59

Har blivit riktigt dåligt bloggande, har inte haft någon lust alls.


Igår var Lisa här hela dagen, vi var uppe på Grand Samarkand och jag hittade lite prylar, som vanligt. Har en förmåga att alltid komma hem med något och min sambo blir alltid lika förvånad, not!


Nu på förmiddagen har jag haft musikstund med Vincent, jag älskar att sitta flera timmar och bara lyssna på musik, sjunga och mysa, lite städ blev det faktiskt också.

Rasmus Seebach album har stått på i flera timmar, jag tröttnar aldrig!

Och den absolut bästa låten just nu, Daniel Adams Ray- Gubben i lådan.


Ikväll ska vi åka över till Elin och Vilda en stund, kommer bli mysigt eftersom vi träffas allt för sällan nu.


Imorgon tänkte jag hälsa på jobbet... Om jag orkar :)


Nu sover lilleman och jag ska passa på att laga lite mat.

Ovido - Quiz & Flashcards