Hermanita

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Milla - 8 november 2010 14:44

I fredags var jag hos läkaren med Vincent pågrund av hans rosslande lungor, det gav ingen större hjälp vill jag säga. Läkaren tog en snabbkoll och skickade hem oss igen.

Inatt hade Vincent sovit så fruktansvärt dåligt och idag på morgonen visade det sig att han hade 38 graders feber och utslag på kroppen. Jag ringde in till barnakuten och vi fick en tid för läkarbesök.

Väl inne tog dom blodprov och urinprov tog tempen som nu var uppe i 39 grader, min stackars gosse var inte alls pigg :(

Provsvaren visade ingenting och läkaren tror det är en förkylning, hoppas detta, jag blir så nojjig!


Lilleman har sovit det mesta uatv dagen, såklart, men bara med 20 minuters mellansrum blir han jätte ledsen och behöver vaggas till sömn igen, ingen mening att jag lägger mig och sover.


Puh, jag är helt slut idag, nu har jag även fått känna på hur otroligt krävande det är att ha sjuka barn.

Ovido - Quiz & Flashcards