Hermanita

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Milla - 29 november 2010 09:29

Måndagar känns alltid lika spännande, not!

Jag har nog inte återhämtat mig riktigt från i lördags ännu.

Det var en oförglömlig kväll, verkligen! Så roligt har jag nog inte haft på ritkigt riktigt länge. Jennie var på g också, en riktig durasell kanin var hon, non stop på dansgolvet och fylld med energi :)

Igår firade vi min systers 28 års dag, mer än så orkade vi inte eftersom jag var fruktansvärt bakfull och det känns faktiskt lite fortfarande i huvudet idag.

Trots det har jag nog aldrig fått så mycket gjort på så lite tid om idag på morgonen. Jag har redan hunnit göra alla måsten som skulle gjorts idag, känns skönt att ha det överstökat :)


Idag kommer nog Lisa förbi så innan jag väntar in henne ska jag faktiskt kolla på extra avsnittet från ensam mamma söker, sista avsnittet var en liten besvilkelse från min sida, förutom Linda och hennes Cristian, jag lipade nog igenom hela scenen när dom valde varandra.

Ovido - Quiz & Flashcards