Hermanita

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Milla - 27 november 2010 10:59

Idag vaknade jag helt utmattad, tänkte att när sambon fått sin sovmorgon ska jag minsann gå och lägga mig någon timme.

Men nu när jag varit uppe fick jag massor med energi och har dammsugit hela lägenheten, samt dammtorkat och gud vad skönt det känns :)

Ikväll ska jag ju ut och göra stan osäker med min älskade vän Jennie, så igår var vi uppe på Grand Samarkand och shoppade kläder till ikväll :)

Vi får se om jag lägger upp en bild på oss sen, har en förmåga att glömma bort sånt!


Lilleman ska vara hemma med pappa, dom har lite äventyr dom ska hitta på idag också. Det kommer säkert gå bra, bara mamma som oroar sig i onödan!


Jag har laddat ner en superbra app till min iphone där det finns en kaloriräknare och nu har man superkoll med vad man stoppar i sig, Supääär för mig som vill gå ner några kilon till :)

Ovido - Quiz & Flashcards