Hermanita

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Milla - 5 september 2010 09:21

Vår lille kille var så duktig igår i kyrkan, han var knäpptyst under hela tiden och inte ens när han fick vatten på huvudet kom det något klagomåls skrik.

Han somnade till och med i gudmors armar, sittandes de sista 10 minuterna.

Under en utav sångerna "Du är allt" blev jag helt blödig och pinsamt nog gick det inte att hålla tillbaks de envisa tårarna.  Min lille gosse, du är allt jag någonsin önskat.

Festen gick också bra, lilleman var så snäll och han fick många fina presenter.

Dock var vi alla tre helt utslagna efter allt och jag somnade nästan direkt när vi kom hem.

Idag ska vi kolla igeom alla fina saker igen, läsa gästboken med alla fina hälsningar, jag har läst lite i den redan och blev helt tårögd av gudfar Nils lilla hälsning. I slutet står det "Kommer alltid finnas vid din sida, älskade Vincent!"


Tack alla för en underbar dag!

Ovido - Quiz & Flashcards