Hermanita

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Milla - 20 september 2010 13:51

Så var den helgen över....

Veckorna kan ibland snigla sig fram medans helgen försvinner i ett enda ögonblick, man hinner knappt veta av att det är helg.

Men i fredags var Charlie på babysimmet med Vincent, där efter åkte vi som sagt ut till Billa en runda och sedan hem för en mysig stund i soffan med film.


I lördags var Stefan här, vi var och firade min lillebror och sen handlade vi upp dom sista pengarna på mat och blöjor innan vi kom hem sent lördag kväll.

Jag brukar aldrig ha såhär lite pengar kvar, tur att barnbidraget kom idag.

Och i söndags var Charlie iväg på fiskeresa och jag spenderade hela min dag hemma hos min underbara vän Jennie.


Och om en liten stund kommer Lisa hit för att berätta ALLT om mallorca, som jag har saknat henne och någon viskade i mitt lilla öra att hon hade en överrasking till mig :) Jag som älskar överraskingar :)

Och senare ikväll åker vi allihop ut till Elin för att fira hennes födelsedag.


Idag är det 5 månader lille Vincent kom till oss   

Ovido - Quiz & Flashcards