Hermanita

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Milla - 17 september 2010 13:28

Det blir nog tyvärr inget med babysimmet idag för min del.

Charlie får åka själv med lilleman, jag blir så ledsen för att jag inte kan följa med. Det är ju höjdpunkten på hela veckan :(

Istället får jag stanna hemma och ta hand om maten och göra ett varv med dammsugaren.


För övrigt har jag någon fruktansvärd träningvärk i magen, värst är det när jag hostar, känns som själva magmusklen spricker sönder och samman.


Om vi orkar åker vi ut till Billa en runda ikväll

så Vincent får träffa sina farföräldrar.



Av Milla - 17 september 2010 09:55

Jag borde äta lite frukost, problemet är bara det att jag avskyr frukostmat, knäckebröd är vad jag får ner, kanske lite yoghurt ibland men absolut inte smörgås, det skulle vara om jag sköjde ner det med kaffe isåfall.

Så för det mesta äter jag ingen frukost, utan går vrål hungrig fram till middag då det är dags för riktig mat :)


I eftermiddag har vi babysim, som jag har längtat efter detta.

Men när jag skulle packa väskorna för simmet idag på morgonen insåg jag att mitt band till simhallen, det jag måste ha för att komma in är puts väck?'

Jag har letat igenom varenda väska, jag måste ha tappat det senast vi var där.

Detta innebär att jag inte kan vara med idag, såvida vi inte köper ett nytt band för pengar som vi absolut inte har denna månaden.

Vi är som fattiga kyrkråttor eftersom jag skrivit in fel i begärna om föräldrarpenning, så jag fick inte ett ruttet öre.


Så idag känner jag mig inte alls på humör eftersom jag kommer att missa babysimmet idag :(





Ovido - Quiz & Flashcards