Hermanita

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Milla - 6 september 2010 11:54

Idag är jag på ett sådan tråkigt dåligt humör.

Inte så konstigt när morgonen började med ett telefonsamtals bråk med pappa.

Och hela morgonen har jag gått och varit arg på honom. Fortfaranade också!


Till råga på mitt dåliga humör skickar idioter mejl till mig om lägenheten vi har lagt ut för bytes, inte uthyres. Kan inte folk läsa?

Säkerligen 6 personer nu som har skrivit att dom är såååå i behov av lägenhet, det är vi också vill jag meddela!


Åh vad arg jag är idag, trött också. Borde lägga mig och sova nu när Vincent vilar.

Av Milla - 6 september 2010 08:41

Här är låten som Matilda sjöng som jag stod och bölade till :)

Så underbart fin, jag får fortfaranade rysningar när jag lyssnar på den.


Du är allt jag någonsin önskat.


Ovido - Quiz & Flashcards