Hermanita

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Milla - 16 september 2010 08:59

Fy vilket trist väder det är idag, riktigt höstväder.

En sådan här dag önskar jag verkligen att jag hade den där symaskinen jag velat ha sålänge. Jag är helt inne på att sy egna påslakan, haklappar, filtar mm till Vincent, men det fattas ju det viktigaste, en symaskin!

Som tur är fyller jag ju år snart så kanske kan jag önska mig en sådan i present.


Igår var Elin och Vilda här på besök och idag kommer Jennie med familj hit och hälsar på. Det är alltid trevligt med besök :)

I helgen ska vi på kalas, Charlie ska på fiskeresa, jag ska träffa Linda, Lisa kommer hem från mallorca och babysim imorgon.


Men idag tänker jag minsann inte gå utanför dörren, inte sålänge det blåser och regnar iallafall.


Dom håller på och rengöra taket över vår lägenhet och det dånar hemskt mycket, stackars Vincent som förösker sova.

Ovido - Quiz & Flashcards