Hermanita

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Milla - 2 november 2009 20:47

Om det är någon granne där ute som inte kunnat sova på hela natten vill jag be om ursäkt och bekänna att det är jag som har hostat, nyst, snytit, kokt te och sprungit runt i lägenheten som en tok.

Med det sagt kan jag även tala om för alla kära läsare att jag råkat ut för en riktig förkylning.


Trots allt tog jag mig ner tills stan för att möta upp en annan förkyld söt Jennie som jag kunde nysa ikapp med trots att jag vann överlägset med 6 nysningar i rad!

Efter några timmar på stan, en lunch och ett par hundra kronor fattigare åkte vi hem till Jennie för att göra Lussekatter och efter många timmar och mycket slit stod det två stora korgar fulla med lussekatter.

Då tänker du att vi är väldigt tidiga ute, nejdå, vi är bara smarta och sparar på julstessen=)


Nu är jag hemma och ska lägga mig i soffan tillsammans med en haltande Molly.


Ovido - Quiz & Flashcards