Hermanita

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Milla - 15 november 2009 15:06

Ja det blev inga fler inlägg igår. Jag hade fullt upp på jobbet och när jag kom hem stod jag och C i köket och gjorde pizza, tände ljus, förberedde en film och väntade på att Emil skulle komma, det gjorde han tillslut.

Jag slockande sedan vid halv tio på kvällen så killarna fick sitta uppe själva resten utav natten, vid halv tre vaknar jag av att Molly ligger på min mage, säkerligen legat där i några timmar så att min rygg är helt förstörd av den obekväma sovställningen. Ser att det inte ligger någon pojkvän gämte mig och tassar ut till vardagsrummet, ser ett huvud sticka fram från filten och med en tvdosa i största hugg. Det roligaste är att C inte har ett enda minne av att jag väckte honom inatt, att han ställde sig upp, tog av sig kläderna och gick och la sig i sängen och där med också att jag blev jätte pigg och låg och pratade i säkerligen en timme med honom. Det är inte första gången C har natt minnesluckor?


Ja och i fredags kväll hade vi Camilla och Viktor på besök också, alltid lika mysigt när dom kommer upp :)

Vi såg idol, åt morötter och gurka tillsammans med dipp, även några chips bitar slank ner.


Ikväll kommer Lisa förbi och imorgon ska jag faktiskt börja julpynta hemma. Jag hade tänkt vänta till första advent, men vem kan låta bli att hänga upp ny inköpta gardiner? Inte jag iallafall.

Jag ska även ge mig på en omgång lussebullar till och kanske lite knäck.


Nu är jag i vecka 19 och snart har halva tiden gått, hjälp!


Ovido - Quiz & Flashcards