Hermanita

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Milla - 24 november 2009 10:57

Oj det har varit en dålig upptadering.

Helgen var fantastisk. Vi tog det lungt, hade Emil och Stefan på besök under några timmar på lördagen. Vi åt middag hos mina svärföräldrar och sen var vi och såg en skräck film på bio, jag är jätte dålig på att komma ihåg filmernas titlar så jag säger bara skräck film. Den var helt okej om vi bortser ifrån de två 14 åriga tjejer som satt och gallskrek i bio salongen, ja och då överdriver jag inte heller.


Måndagen tillbringade jag hemma hos en söt Jennie och vi fikade och hade det mysigt :)


Och igår var jag och firade syster som fyllde 27 år.

Nu finns det inte så mycket mer att skriva, jag ska äta frukost med Linda och återgå till jobbet :)


Ovido - Quiz & Flashcards