Hermanita

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Milla - 20 november 2009 08:02

Hur kan man ha mage att säga till en gravid kvinna att hon har blivit rundare i ansiktet? Nej nu j*vlar!!!

Visst kan det vara så att jag gått upp några kilo eller så, men inte ser jag ut som en elefant i baddräkt??


Jag sitter med alla dessa försäkringspapper i händerna och fattar ingenting!

Det är så mycket information så jag tror jag dör!

Härliga fredag, jag är ledig i helgen!!!


Vi hittade en lägenhet på hovshaga, en trea, jätte fin. Men med min otur var det redan fullbokat med visningar och förmodligen skulle den gå snabbt.

Vet ni var det värsta är, som jag kom på häromdagen...Att det är 3 månaders uppsägningstid på lägenheten och om jag ska hinna hitta en lägenhet och även flytta innan bebis kommer så gäller det att någon trolla fram en ny lya nu nu nu! För om drygt 4 månader kommer han ut!

Nej, jag får helt enkelt flytta ut till en koja i skogen någonstanns.


I helgen har vi inget planerat mer än mys hemma hos mina svärföräldrar, jag älskar helger där jag inte har något bokat alls och kan göra precis vad som faller mig in :)

Ovido - Quiz & Flashcards