Hermanita

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Milla - 18 november 2009 10:44

Jag har haft två fullspäckade dagar. Det har varit lussebullsbak, julgodis bland annat kokosgodis med apelsin/choklad överdrag och noguat bollar.

Hela förmiddagen hade jag Bonus mamma Karin på besök, det är alltid lika mysigt när hon kommer och hälsar på.

Eftermiddagen och kvällen tillbringade jag och C hemma hos Elin och Vilda, Stefan var även där.

Vi lagade en god köttgryta med ris och där efter såg vi en film tillsammans med lussebullar, chips och annat onyttigt.


Om några veckor åker vi till Ullared och då ska jag shoppa järnet till bebis, jag skiter i vad resten av folket säger. Jag vill handla till gossen, då gör jag det! FNYS!


Jag blir tokig på detta lägenhets letandet som inte leder någonstanns, det finns inte en enda 3:a som inte ligger på de gräsligaste områderna eller som annars kostar sjottan!


E, jag hoppas verkligen att du kommer hem snart och vi skulle bli jätte glada om ni kom och såg bebis sen.


Favvo namnet som både jag och C har fasnat för är Vincent :)

Ovido - Quiz & Flashcards