Hermanita

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Milla - 6 april 2010 20:06

Usch jag mår inte alls bra idag, tredje dagen med huvuvärk, idag även konstant yrsel, flimmer för ögonen och jätte trött.

Jag föröskte sova en stund på eftermiddagen men lyckades bara få mig 20 minuters vila.

 

Snart kommer C hem från bowlingen, hoppas han kan stoppa om mig och pyssla om mig lite ikväll.

 

Bebis kör karate i magen idag :) Bus!


Av Milla - 6 april 2010 09:37

Jag kom nyss hem från besöket hos barnmorskan, förhoppningsvis det sista också :) Jag är otålig nu, nu vill jag inte vänta längre, inte ens en dag längre.

 

Bebis mådde bra trots mitt hjärtstopp mitt i besöket.

Jag la mig på britsen precis som vanligt, kavlade upp linnet, barnmorskan satte den iskalla arparaten mot magen och.... ingenting? tyst, helt knäpptyst.

Hallå bebis?

Ännu en längre tystnad och jag börjar bli riktigt orolig, ser att barnmorskan ser något bekymrad ut, ja vart är det lilla bebisens hjärtljud?

Efter en himla massa snurr runt magen hittar hon tillslut hästgaloppet som jag så fint kallar det. En stor suck av lättnad.

Skrämma slag på mamma sådär!

 

Jag ville inte alls stiga upp ur sängen idag, och när jag väl var påväg upp bestämde jag mig för att direkt gå och lägga mig igen när jag kom hem.

Och nu sitter jag här, fortfaranade skit trött, men inte kan man gå och lägga sig nu!

 


   Jag har fått dille på cornflakes under gravidteten och jag kan äta uppåt 3 tallrikar om dagen, bättre finns inte.



Mamma och pappa längtar efter dig, kom ut nu älskling!



Ovido - Quiz & Flashcards