Hermanita

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Milla - 8 april 2010 18:17

Jag har haft en mysig dag hos syster med shopping, lunch och film :)



    


Jag körde på stort idag och fick med mig 4 par skor hem :)

Även en söt väska, ja kan man inte köpa kläder får man ju köra på accesoarer :)



      

 

Nu ska jag slänga mig i soffan tillsammans med en sjuk sambo.

Av Milla - 8 april 2010 10:04

Igår hade jag en super härlig dag på stan tillsammans med Lisa och Elin.

Vi åt mysig middag och sen gick vi en runda runt stan, dock fick jag oerhört ont i bäckenet, inte så konstigt kanske med tanke på att det bara är några dagar kvar nu.

 

Jag tänkte att inatt kommer han nog eftersom jag sprungit på stan, fikat hemma hos Lisa och sen färgat håret, men nejdå han trivs som fisken här inne i magen.

 

Om en stund ska jag hem till syster och vi hade tänkt oss en mysig dag ute i solen, men det verkar som om det ska bli molningt idag, tyvärr.



Ovido - Quiz & Flashcards