Hermanita

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Milla - 11 april 2010 19:54

Vi åkte och fiskade i Gemla, jätte mysigt och vi hade med oss lite fika :)

Super härligt väder, får ej missas!

 

Efter åke vi igenom öjaby för att se om lancafet var öppet men tyvärr hade dom stängt, så vi åkte en runda runt öjaby och kollade på alla drömhus vi hade kunnat tänka oss flytta in i, ja det finns ju en hel del hus jag hade kunnat tänka mig, om plånboken hade varit lite fetare än vad den är :)

C har lovat mig att bli rik så smånigom.

 

Sen åkte vi hem till Viktor och Camilla en stund, ett sista besök innan bebis tittar ut :)

 

Och nu är vi äntligen hemma igen, utslagen i soffan med påskmust uppladdat och iväntar en mysig film :)

 

Ha en skön söndagskväll.

Av Milla - 11 april 2010 12:15

Fy vilken dålig natt jag har haft, sammandragningar till och från och inte en ända liggställning var skön, jag fick gå upp och sätta mig vid tvn en stund för att sedan nästan somna sittandes.

Här hemma har vi städat lägenheten, tvätten är igång och jag och C ligger mer eller mindre utslagna i soffan nu.

Det är så fint väder ute men jag orkar verkligen inte göra någoting alls.

Kanske att vi åker på kalas i eftermiddag hos Charlies släkt, beror på. C är ju fortfarnade förkyld och jag känner mig helt slut körd.



Ovido - Quiz & Flashcards