Hermanita

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Milla - 14 april 2010 11:37

Stackars C höll på ända fram till midnatt igår med inglasningen och ändå blev det inte klart, den sista rutan ville inte sätta sig i spåret och ett av verktygen gick sönder så vi får fortsätta ikväll, efter att vi varit i ljungby och förmodligen köpt en ny bil :)

Får hoppas den når upp till våra förväntningar,om vi har den turen så kommer vi kunna köpa den för special pris just för att Charlies chef känner bilfirman. Härligt!

 

Jag har varit i tvättstugan där jag skulle boka en tid för att tvätta våra täcken, vi har ju inte tvättat där på flera månder nu när vi har en egen tvättmaskin.

Trodde någon hade snott vår bricka, men efter mycket letande hittade jag den.

En tant som bor på vårt område började genast att prata, förlåt för mitt uttryck men en riktig sur kärring.

Det hade varit en del insidenter här på området mellan henne och en annan granne och hon försökte förstås att försvara sitt beetende så gott som möjligt. Verkens jag eller C är speciellt insatta i vad folk gör här eller vad de heter och jobbar så jag hade inte en aning om vem hon pratade om.

Det enda vi vet är att dendär tanten klagar på precis ALLT, hela tiden!

Efter en halvtimmes ältande från sur tanten kunde jag äntligen smita därifrån med en vit lögn at jag hade mat i ungnen :)

 

Något tråkigt inlägg, men sånt får ni ta :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards