Hermanita

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Milla - 10 april 2010 20:39

Vi har haft en mysig dag ute hos Lena med god mat och äntligen har jag fått se hennes lya :)

Vi stannade några timmar, påvägen hem hade jag förvärkar igen och hoppades inerligt att dom skulle hålla i sig, men nu är allt lungt igen.

 

C är på inflyttingsfest, jag orkade inte följa med, känner att det kommer bli tidigt i säng för mig ikväll.

Men först väntar jag på samtal från Jennie.

 

Ha en skönt lördags kväll, det blir inga bilder idag, jag ser förövrigt ut som ett spöke.

Av Milla - 10 april 2010 10:07

Charlie ligger fortfarande och sover, jag har varit vaken i timmar nu, även om jag drog mig länge i sängen innan varje muskel och nerv sa ifrån i kroppen.

Det är ju omöjligt att sova längre sträckor utan att vakna.

Det har varit jätte mysigt att vara gravid, men nu måste jag erkänna att det är riktigt tråkigt och det enda jag vill är att bebis ska komma ut.

 

Pappa kommer hit om någon timme och ska fixa babymobilen över skötbordet, vi äger ingen betongborr så pappa blir ofta tvingad hit när något ska upp på väggarna :)

 

I eftermiddag ska vi på middag ute hos en gammal arbetskamrat, det ska bli mysigt. Och ikväll är det inflyttningsfest hos Emil och Johan, får se om jag orkar följa med.

 

Men först ska jag väcka min sambo innan pappa kommer hit.  


Ovido - Quiz & Flashcards