Hermanita

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Milla - 17 april 2010 15:50

Jaha lilleman idag är det den 17 april, jag trodde du skulle mysa med mamma och pappa idag?

Ingen bebis, dock en hel del sammandragningar och värkar så snart kanske han kommer ändå.

Vi hade en jätte trevlig kväll på Båten igår med gos mat och jätte trevligt sällskap, det var länge sen jag var på en sådan händelserik middag, haha :)

Jag ska inte gå in på närmare detaljer, trevligt var det och födelsedags svärmor hade fått i sig tillräckligt med vin när vi gick därifrån :)

 

C är i affären och handlar, jag orkar faktiskt inte göra så mycket ansträngade idag. Vi ska äta god panacotta ikväll och Charlies special kyckling :)

Innan dess ska jag vila en stund och bara njuta av att ligga i Charlies famn och bara vara :)

 

För övrigt kunde vi inte hämta bilen igår då den inte gick igenom besiktningen, det var ett utav bälterna som var utslitna men på måndag ska den vara klar :)

 

Ha en skön lördag kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards