Hermanita

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Milla - 15 april 2010 18:14

Oj oj vad trött jag är nu, det har varit fullt upp precis hela dagen, fick en chock när jag kollade på klockan och såg att hela dagen bara flygit väg.

Jag har fått det hyvsat fint på balkongen, det fattas bara lite fina blommor, sen är jag nog nöjd.

Molly har inte visat sig inne på hela dagen, förutom de gånger hon varit på lådan eller varit inne och ätit, ja hon älskar sin nya plats på balkongen :)

Super skönt att kunna ha balkongen öppen under dagarna nu när det börjar bli varmt ute.


Täckena är nytvättade och sängen nybäddad, ska bli skönt att få krypa ner i dom sen, redan nu egentligen känns det som.


Sen har jag haft besök av Elin och hennes dotter Vilda :)


Nu ska jag lägga mig i soffan och massera ett par mycket ömma svullna fötter, nämligen mina egna!

Av Milla - 15 april 2010 09:51

   Igår köpte vi ny bil :) Vi ska hämta den imorgon så då lovar jag att lägga in en bild, super nöjd är jag, äntligen en tystare bil som inte dånar av massa turbo och avgassystem.

C har nog lite separat ångest men tror han tycker det är skönt med en mer fungerande bil också :) Det är ju trots allt lite turbo i denna också.

 

Bye bye bilen!

 

 

 

Stefan var här igår kväll och hjäpte C med det sista på balkongen, så nu är den äntligen klar, jag måste dock storstäda där igen då karlarna har svårt att förstå dethär med att städa undan efter sig. det ligger skruv och verktyg i hela lägenheten :)

Och som jag trodde, Molly har mer eller mindre bosatt sig där ute nu :)

 

Så idag har jag fullt upp, balkongen ska städas och göras fin, jag ska tvätta täcken och mattor och sen även hinna med att vila en stund då jag sovit sååå dåligt inatt.

 

Var hos barnmorskan för en stund sedan och har inte killen kommit innan tisdag ska hon göra en hinnsvepning, så kom igen nu bebis, låt mig slippa!


Ovido - Quiz & Flashcards