Hermanita

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Milla - 27 april 2010 19:48

Oj oj det är fullt upp här hemma, vi lever i vår bebis bubbla just nu. Allt kretsar kring familj och bebis och det känns helt underbart.

Att bli mamma är det bästa som har hänt mig, jag kan inte ens en sekund låta lillen vara. Dessa vackra ögon, små små händer, de korta små leenden som kommer ibland helt ovetande från hans sida, men så charmigt att jag bara smälter, blir tårögd och det bara värmer så skönt i mamma hjärtat.

C är nog så stolt över sin son och klagar inte en sekund när det är dags att byta blöja eller om lillen vill vaggas :)

 

Vi har fått en super snäll gosse som mest äter, sover och gör blöjan. Nätterna sover han mellan tre till fyra timmar innan det är dags för mat, så jag är nöjd och jag hoppas han tänkt fortsätta vara såhär snäll :)

 

För övrigt har vi varit på lång promenad idag, vi gick ner till stan och åt lite med syster, gick i lite affärer och mer än så skulle det egentligen inte bli.

Men C skulle klippa sig och vi gick runt och kollade i affärer, Vincent sov ju nästan hela tiden och plötsligt hade vi varit iväg längre än vad vi tänkt oss.

 

När vi äntligen kom hem var jag helt slutkörd, man är ju inte van att gå sådär mycket och en vecka efter förlossningen så känns det rejält i kroppen nu.

 

Nu tillbaks till Vincent för mer gos :)

Ovido - Quiz & Flashcards