Hermanita

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Milla - 13 april 2010 21:38

Dom håller på för fullt här hemma med balkongen, det är ju en hel del jobb, men det ska bli skönt att få det färdigt innan bebis kommer.

Molly är ivrig och vill inget annat än gå ut på balkongen.

 

Jag har fått tillbaks min glädje då C hittade en annan skruv som passade till baby mobilen.

 

Bilder på balkongen och mobilen kommer imorgon :)

 

Ha en skönt kväll, det är ju desperate housewifes.

Av Milla - 13 april 2010 18:44

Jag har haft en jätte mysig dag hemma hos Lisa.

När jag kom hem, fortfarande på strålande humör eftersom jag fått hem paketet som vi beställt från BaraBus, en babymobil satte jag mig lugn och ro och skulle montera ihop denhär.

Allt gick vägen ända tills en skruv bestämde sig för att hoppa iväg.

Jag tänkte, äsch jag tar den sen, jag sätter först ihop de andra.

Och när nästan hela var ihopsatt skulle jag leta reda på denhär skruven, den är som bortblåst. Molly måste allvarligt talat ätit upp den. Den är borta???

  

Så nu sitter jag här, skit sur för det innebär att vi måste beställa en ny skruv då det inte är sådana vanliga skruvar.

C och svärfar är iväg och handlar matrial till balkongen, det blir inglasat ändå, eller plexiglas :) Hoppas dom är händiga nog att få ihop det bara :)



Av Milla - 13 april 2010 10:01

Igår gick en bit av den kända slemproppen, dock var det inte alls mycket men ett litet hopp på bebis sken upp för mig.

 

C var ute och rastade mig en stund igår, haha. Vi var ock köpte glass, sprang en runda på rusta i hopp om att hitta några fina sittdynor till balkongen men nejdå, det var bara tråkiga och fula.

Balkongen blev som ny igår när jag tog rycket och städade av från vintern.

Nu fattas bara nätet som ska upp idag så kan Molly ligga i solen och njuta så mycket hon vill.

Det blev ingen inglasning, vi bestämde oss för att ha nätet istället då det är mer gynsamt för får ekonomi.

Dessutom ska vi ju köpa ny bil nu så alla pengar vi kan få behövs ju.

 

Om en stund hade jag tänkt ringa och väcka Lisa då vi planerat att ta en liten fika idag :) Hon har spännanade nyheter :)

 

4 dagar kvar nu bebis :)

Ovido - Quiz & Flashcards