Hermanita

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Milla - 3 maj 2010 10:01

Idag är det Charlies första jobb dag och vi är ensama hemma, känns mycket konstigt. Vincent är dessutom jätte pigg och har varit mest hela natten, här blir det minsann inte mycket sömn :)

Men vad gör det när han är det finaste som finns.

Vi lyssnar på idas sommarvisa, det får de små ögonen att slumra lite.

 

För övrigt ska vi till bvc idag, jag ahr blivit skit nojjig när det gäller att vara ute med lilleman, han är ju så liten och jag är så rädd att något ska hända honom.

 

Igår hade vi en mysig dag ute hos svärföräldrarna som älskar att ha Vincent på besök. Vi var även på kalas i lördags så nu har hela släkten sett vårt lilla mirakel.

Vi har inte varit hemma speciellt mycket sedan vi kom hem från BB, många som vill se lille Vincent och jag har ju varit mycket piggare än vad jag trodde efter förlossningen. Nu börjar dock tröttheten komma ifatt mig.



Ovido - Quiz & Flashcards