Hermanita

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Milla - 6 maj 2010 11:54

Jag har äntligen fått Vincent att somna, inatt har vi ine sovit många minuter.

Han har fått magknip igen och det beror säkerligen på spenat stuvningen jag åt igår. Så nu kan jag helt enkelt utesluta mjöken helt och håller, hur nu detta ska gå. Jag menar hur mycket mat är det inte mjölk i?

Jag känner mig nästan gråtfärdig när jag tänker på all mat jag måste välja bort och hur omstädnigt det kommer bli med matlagning framöver.

 

Men det är bara att bita ihop och hoppas att lillemans mage snart blir bättre igen.

Jag hade velat ut och gå eller träffa någon men när Vincent inte mår bra så får vi ju såklart stanna hemma, bäst för oss båda.

Jag har dessutom också fått ont i magen så undrar vad allt detta egentligen beror på?

Nu måste jag passa på att vila en stund så vi orkar resten utav dagen.

 

Mammas och pappas lilla bus

Ovido - Quiz & Flashcards